Parteneri

IMPREUNA CONSOLIDAM
PORTOFOLIUL DE PRODUSE

Ne bazam in fiecare zi pe cei mai buni parteneri!
Datorita profesionalismului, competentei si resurselor lor,
afacerea noastra creste si se dezvolta in directia potrivita an de an!

VEZI TOTI PARTENERII >

COSTA d’ORO

Costa d’Oro inseamnă “Deal de aur” in dialectul regiunii Umbria. Aici, specialitatea localnicilor este uleiul.

Povestea Costa d’Oro a inceput in 1968 in orasul Spoleto al regiunii si isi are originea intr-o mica afacere a doua familii, Sabatini si Santarosi. Principalele valori ale companiei au ramas calitatea, inovatia si sanatatea. Au combinat cu succes pasiunea cu expertiza si au decis sa puna la dispozitia consumatorilor cunostintele lor in producerea unui ulei de masline de calitate superioara.

In anii 90, Costa d’Oro a devenit o companie publica si de-a lungul timpului, spiritul international Costa d’Oro a devenit atat de important incat astazi uleiurile Costa d’Oro sunt distribuite in peste 100 de tari pe intreg mapamondul.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

CONSERVE ITALIA

Conserve Italia este o cooperativa care reuneste peste 15.000 de fermieri din Italia, fiind cea mai importantă companie europeana in categoria fructelor si a legumelor conservate, avand unitati de productie si vanzare atat in Italia, dar si in multe alte tari.

Are 12 unitati de productie, in care se proceseaza anual peste 650.000 tone de fructe, legume si rosii.

Conserve Italia promoveaza dezvoltarea propriilor brand-uri: Cirio, Yoga si Jolly Colombani. Clientii cunosc si apreciaza aceste marci, garantand cote importante de piata in canalele de vanzari, atat in retail, cat si pentru HORECA.

BRANDURI:

Traditie italiana din 1856

Cirio ofera adevaratul gust italienesc, fiind nelipsit in godpodariile din Italia, inca din 1856. Astazi e prezent in peste 60 de tari.

In 2013, Cirio a primit recunoasterea Federatiei Italiene a bucatarilor drept “marca de calitate superioara”. Produce sosuri pentru paste si pizza, alaturi de o varietate bogata de legume precum fasole borlotti, alba, rosie, mazare, linte si porumb dulce.

Excelenta produselor Cirio vine din calitatea remarcabila a materiilor prime, 100% italienesti, si din grija acordata in mod deosebit la cultivarea, culegerea si procesarea tomatelor, urmarite, de la “seminte la furculita”, printr-un sistem viguros de asigurare a calitatii astfel incat produsele finite sa se ridice la standardele cele mai inalte.

Mai multe informatii aici.

Yoga este un brand cu peste 70 de ani de traditie, experienta si calitate.

De-a lungul timpului, a ocupat o pozitie centrala in mintea consumatorilor, produsele sale fiind recunoscute si asociate in mod direct cu “sucurile de fructe”.

Regasim asadar o gama completa de sucuri naturale, nectaruri si de bauturi racoritoare pe baza de fructe, potrivite pentru consumatorii de toate varstele.

Jolly Colombani este un brand cu o traditie indelungata, de peste 50 de ani, avand o gama variata de fructe conservate, rosii si legume.

Jolly Colombani inseamna “calitate”, atat in distributie, pentru comerciantii ce cauta un brand cu un raport bun calitate-pret, cat si pentru operatorii din cadrul serviciilor de catering, din industria alimentara, care apreciaza in mod deosebit fiabilitatea si varietatea produselor.

AIA

Aventura AIA – Agricola Italiana Alimentare a inceput la finalul anilor 60, devenind pe parcurs unul dintre cele mai importante branduri din Italia, recunoscut pentru produsele din carne de pasare.

Datorita produselor de inalta calitate, combinate cu o viziune futurista, AIA a devenit primul producator italian de produse alimentare din Europa din punct de vedere al inovatiei. AIA creeaza, provoaca si modifica regulile jocului. Inventeaza si reinventeaza retetele clasice.

In ultimii 30 de ani, AIA si-a surprins clientii cu inovatii, al caror gust si aroma a fost de fiecare data apreciat de consumatori.

De la Wudy (1985) la Dakota (2013), noile nume au devenit recunoscute la nivel international, parte a obiceiurilor alimentare de zi cu zi multumita dorintei de inovare specifica ADN-ului AIA.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

Anul 1985 a reprezentat lansarea brand-ului AIA Wudy, primul crenvurst din carne de pui cu un gust usor si delicios. Astazi este un lider de piata.

Nordic a lansat AIA si brand-ul Wudy in Romania in 2010. La momentul respectiv, Wudy erau crenvurstii din pui si curcan cu cel mai mare continut de carne de pe piata din Romania (peste 88%). Reteta Wudy a fost constant imbunatatita si adaptata cerintelor consumatorilor.

Disponibil intr-un sortiment variat de marimi si specialitati pentru fiecare gust: clasic cu carne de pui si curcan sau umplut cu branza, Wudy este alegerea potrivita in orice moment al zilei datorita timpului rapid de pregatire.

Dakota este noul brand pentru carnati AIA, avand la baza o reteta din carne de curcan cu aroma unica si surprinzatoare. Carnatii Dakota se disting prin faptul ca sunt fara gluten, fara agenti de colorare si agenti de imbunatatire a aromei.

ICAM

Inca din 1946, ICAM a fost vocea excelentei in arta ciocolatei, apreciata in familia Agostoni de peste 70 de ani. Recunoasterea mondiala a venit cu pasiunea pentru ciocolata, evolutia continua, tehnologia de ultima ora si controlul atent al intregului lant de productie, incepand cu selectia plantatiilor de cacao de origini si pana la produsul finit.

Are o gama diversificata de produse: de la pasta de cacao, unt si pudra de cacao, la ciocolata lichida, tablete sau chipsuri. Se remarca si prin ciocolata mai putin conventionala: organica, fara zahar sau fara gluten.

Nordic a recunoscut si apreciat experienta si expertiza companiei, dar si calitatea superioara a produselor, astfel ca in 2010 a pus bazele unui parteneriat care in timp s-a dovedit unul de mare succes.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

DIEMME

Caffe Diemme este unul dintre cele mai cunoscute branduri de cafea din Italia, compania fiind fondata in 1927 de familia Dubbini.

Brand-ul imbina traditia cu tehnologiile moderne, plecand de la modul traditional in care cafeaua este achizitionata direct de la plantatiile de cafea si pana la tehnologiile moderne folosite la prajire si ambalare, fara a face cel mai mic compromis calitativ in tot acest proces.

Caffe Diemme si-a extins in timp domeniul de activitate detinand un lant international de cafenele cu locatii atat in Italia, cat si in Dubai si Hong Kong.

Expertiza lor atat in dezvoltarea brand-ului de cafea cat si in managmentul unui lant atat de extins de cafenele ii recomanda ca partenerul ideal pentru Nordic, care astfel poate oferi o solutie completa de servire si preparare a cafelei pentru locatiile HORECA din Romania.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

Caffe Diemme propune o imbinare a modernului cu traditionalul, plecand de la modul in care cafeaua este achizitionata direct de la plantatiile de cafea si pana la tehnologiile de prajire si ambalare, fara compromiterea calitatii in tot acest proces.

Cafeaua verde este stocata in silozuri cu o capacitate de aproximativ 2.000 de chintale, iar calitatea este asigurata printr-o tripla tehnologie de control al calitatii boabelor de cafea. Astfel se garanteaza puritate maxima si selectarea celor mai bune boabe de cafea.

Metoda de prajire prin inductie obtine o calitate uniforma a produsului finit, iar capacitatea de productie a companiei se ridică la 3 milioane de kilograme pe an.

Cafeaua verde este maturata, fiind pastrata timp de 8 luni in silozuri speciale. Metoda de ambalare garanteaza o protectie totala, pastrand prospetimea cafelei prajite pana cand este folosita pentru a obtine un espresso perfect. Caffe Diemme este unul dintre cele mai cunoscute branduri de cafea din Italia si propune o imbinare a modernului cu traditionalul, plecand de la modul in care cafeaua este achizitionata direct de la plantatiile de cafea si pana la tehnologiile de prajire si ambalare, fara compromiterea calitatii in tot acest proces.

LABEYRIE FINE FOODS

Labeyrie Fine Foods este un lider european in sectorul agroalimentar. De 70 de ani, au creat o gama larga de produse speciale pentru a oferi delicii culinare pentru toti.

In calitate de grup european si lider de piata pe segmentul lui, Labeyrie comercializeaza orice fel de deliciu, fara a se indeparta de misiunea de a crea noi experiente de gust.

Sub deviza „placerea nu cunoaste limite”, Labeyrie ofera o mare varietate de produse pentru orice moment al zilei (aperitiv, fel principal, desert, dupa cina si multe altele), fiecare dorinta – dulce, sarat, fiecare ocazie, fiecare gust (produse locale sau fructe de mare).

Parteneriatul Nordic cu Labeyrie a demarat in 2010 cu lansarea unei game de delicatese fine in categoriile: somon, foie gras si icre de peste.

Mai multe informatii aici.

BRANDURI:

Cu o serie de brand-uri distinse pe piata, Labeyrie Fine Foods se mandreste cu un „Spirit Catering” cuprinzator, care ofera bucatariei o experienta gustoasa, rafinata, variata si creativa. Specialitati savuroase pornind de la mancaruri clasice, pana la experiente gourmet noi inspirate de numeroasele culturi ale lumii.

Gama de produse poate fi impartita in patru domenii de expertiza: produse din fructe de mare, produse regionale si gastronomice, produse din peste si produse moderne.

Prin brand-urile sale emblematice, Blini si Labeyrie, Labeyrie Fine Foods este lider pe pietele sale. In acelasi timp, prin furnizarea etichetelor private pentru cele mai importante supermarketuri, grupul se evidentiaza ca fiind un partener de incredere pentru sectorul de retail.

Cu o serie de brand-uri distinse pe piata, Labeyrie Fine Foods se mandreste cu un „Spirit Catering” cuprinzator, care ofera bucatariei o experienta gustoasa, rafinata, variata si creativa. Specialitati savuroase pornind de la mancaruri clasice, pana la experiente gourmet noi inspirate de numeroasele culturi ale lumii.

Gama de produse poate fi impartita in patru domenii de expertiza: produse din fructe de mare, produse regionale si gastronomice, produse din peste si produse moderne.

Prin brand-urile sale emblematice, Blini si Labeyrie, Labeyrie Fine Foods este lider pe pietele sale. In acelasi timp, prin furnizarea etichetelor private pentru cele mai importante supermarketuri, grupul se evidentiaza ca fiind un partener de incredere pentru sectorul de retail.

VALSOIA

Valsoia este un brand 100% italian, cu produse fabricate exclusiv din ingrediente nemodificate genetic.

Istoria Valsoia a pornit de la Lorenzo Sassoli de Bianchi in 1990, in Bologna, Italia. Medic la origine, a studiat si lucrat in Statele Unite ale Americii, unde a acumulat informatii despre beneficiile boabelor de soia, foarte renumite la  vremea respectiva in SUA.

Intors in Italia, a decis sa infiinteze Valsoia si sa puna bazele unei afaceri cu produse 100% vegetale create din ingrediente de calitate cu scopul de a incuraja alimentatia sanatoasa in randul populatiei italiene.

Bauturile din soia si deserturile pe baza de soia au fost primele produse lansate in Italia. In 1994 a urmat lansarea inghetatei pe baza de soia, o inovatie ce a adus brandului Valsoia notorietate.

Toate produsele sunt echilibrate din punct de vedere nutritional si contin ingrediente de inalta calitate. Acestea sunt ideale pentru intreaga familie si acopera fiecare moment din zi, fie ca este mic dejun, cina sau o gustare sanatoasa.

BRANDURI:

JOHN WEST

JOHN WEST este o companie britanica de comercializare a pestelui si fructelor de mare, cu sediul in Marea Britanie, infiintata in 1857 si detinuta in prezent de Grupul Thai Union din Thailanda.

John West este cunoscut ca producator de somon si ton conservat, care ofera si macrou, sardine, hering si fructe de mare.

Istoria John West incepe cu viziunea unui om, ale carui inovatii de pionierat si pasiunea pentru peste pun bazele brandului-ului in prezent. La John West, se pastreaza respectul fata de acest spirit de pionierat. Prin crearea de noi modalitati de a mentine gustul pestilor comercializati, imbunatatirea modului in care se captureaza pestele prelucrat, John West exista ca sa aduca o calitate fara compromisuri.

John West, la fel ca si Thai Union si-a luat un angajament aparte fata de mediu si pescuitul sustenabil. Produsele John West sunt „Safe Dolphin”, exista si un parteneriat cu WWF pentru imbunatatirea sustenabilitatii lanturilor de aprovizionare cu fructe si peste de mare.

BRANDURI:

BEYOND MEAT

Beyond Meat a fost fondat în 2009 în SUA și este o companie care oferă un portofoliu de produse vegetale revoluționare, făcute din ingrediente simple, fără OMG, fără hormoni sau antibiotice adăugate și 0 mg de colesterol per porție.

Compania și-a propus să ofere produse sănătoase și sustenabile, fără a sacrifica gustul sau textura.

Beyond Meat folosește ingrediente naturale, cum ar fi proteina din mazăre, proteina din fasole, proteina din cartof și uleiuri vegetale pentru a crea produse care să imite aspectul și gustul cărnii animale.

Trecând de la carnea de origine animală la proteinele pe bază de plante, putem avea un impact pozitiv asupra a patru probleme globale în creștere: sănătatea umană, schimbările climatice, constrângerile asupra resurselor naturale și bunăstarea animalelor.

BRANDURI: