Din dorinta de informare a consumatorilor asupra produselor sale, Wudy a desfasurat in perioada mai-iunie o ampla campanie de sampling a produselor Wudy clasic si Wudy cu branza, in urma careia, consumatorii au fost placut surprinsi de varietatea si unicitatea produsului, atragand astfel feedback-uri pozitive.
“Nu stiam ca exista pe piata crenvursti cu branza, sunt nemaipomeniti!”
Actiunea in-store s-a desfasurat in cele mai importante lanturi de magazine din piata de profil la nivel national, Auchan, Carrefour si Cora si a avut ca scop atat cresterea notorietatii produsului, cat si a vanzarilor.
De asemenea, faptul ca Wudy este brandul numarul 1 in Italia in categoria de mezeluri tip crenvursti, a crescut curiozitatea consumatorilor, acestia bazandu-se pe calitatea produselor italienesti. De aceea, consumatorii au fost surprinsi de raportul pret-calitate, declarandu-se multumiti.
“ Sigur sunt de calitate daca sunt numarul 1 in Italia! O sa-i incerc!”
“Daca nu as fi gustat, as fi crezut ca este o eticheta mincionoasa. Sunt placut surprinsa de acest produs!”
“In sfarsit descopar niste crenvursti fara membrana! Sunt perfecti pentru micul dejun al copiilor!