Noutati

INAPOI

Eveniment sampling Wudy

Din dorinta de informare a consumatorilor asupra produselor sale, Wudy a desfasurat in perioada mai-iunie o ampla campanie de sampling a produselor Wudy clasic si Wudy cu branza, in urma careia, consumatorii au fost placut surprinsi de varietatea si unicitatea produsului, atragand astfel feedback-uri pozitive.

“Nu stiam ca exista pe piata crenvursti cu branza, sunt nemaipomeniti!”

Actiunea in-store s-a desfasurat in cele mai importante lanturi de magazine din piata de profil la nivel national, Auchan, Carrefour si Cora si a avut ca scop atat cresterea notorietatii produsului, cat si a vanzarilor.

De asemenea, faptul ca Wudy este brandul numarul 1 in Italia in categoria de mezeluri tip crenvursti, a crescut curiozitatea consumatorilor, acestia bazandu-se pe calitatea produselor italienesti. De aceea, consumatorii au fost surprinsi de raportul pret-calitate, declarandu-se multumiti.

“ Sigur sunt de calitate daca sunt numarul 1 in Italia! O sa-i incerc!”

Majoritatea consumatorilor au fost impresionati si atrasi de acest produs datorita cantitatii de carne folosita in preparerea produsului (94%). Posibilitatea de a pregati crenvurstii Wudy si in alt mod (trasi la tigaie sau pe gratar), decat cel cunoscut (fierti), datorita lipsei membranei, a reprezentat un motiv in plus in procesul de achizitie al produsului.

 

“Daca nu as fi gustat, as fi crezut ca este o eticheta mincionoasa. Sunt placut surprinsa de acest produs!”

“In sfarsit descopar niste crenvursti fara membrana! Sunt perfecti pentru micul dejun al copiilor!