Intră pe Nordic Shops pentru cumpărături săptămânale sau delicatese pentru ocazii speciale.

Noutati

INAPOI

Nordic Group aduce la conducere un nou General Manager, pentru a susține dezvoltarea din ultimii ani

  • Dan Nistor preia funcția de General Manager de la Ciprian Moldoveanu, care se va ocupa de coordonarea strategică a Grupului.
  • În 2021 Nordic Group, format în prezent din patru companii de sine stătătoare, a încheiat anul cu o cifră de afaceri de 55 milioane de euro si 400 de angajați.

BUCUREȘTI, 2 februarie 2022: Nordic Group, una dintre cele mai mari companii românești în domeniul distribuției de produse alimentare premium în Retail, HoReCa și Cofetării, a decis numirea lui Dan Nistor în funcția de General Manager începând cu luna februarie, cu obiectivul de a consolida dezvoltarea accelerată din ultimii ani și a asigura resursele pentru viitoarele proiecte. Ciprian Moldoveanu, care a condus grupul Nordic în ultimii 5 ani, va asigura în continuare coordonarea strategică a Grupului, dar mai ales dezvoltarea de noi direcții de business.

Cu o experiență internațională de peste 20 de ani în companii importante, printre care și Coca Cola, Dan Nistor este specializat în dezvoltarea de noi afaceri și dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți, în restructurarea unităților de business, planificare strategică, implementarea strategiilor de schimbare, construirea unor branduri de succes și crearea unor echipe interdisciplinare eficiente. Acesta a absolvit Institutul Politehnic din Timișoara, urmând cursuri de specializare în cadrul unor școli de prestigiu, cum ar fi International Institute for Management Development (IMD) și Harvard Business School.

Invitația lui Ciprian de a mă alătura echipei și de a prelua responsabilitatea postului de General Manager al Nordic Group este o provocare diferită față de cele cu care m-am întâlnit până acum, ceea ce o face să fie și mai interesantă. Așadar, am răspuns afirmativ inițiativei, aducând cu mine experiențele și cunoștințele adunate și dezvoltate de-a lungul celor 23 ani de activitate pe diferite piețe din Europa, Africa și Asia, cu încrederea că am găsit la Nordic toate ingredientele necesare pentru a atinge împreună succesul pe care ni-l propunem. Mă voi concentra pe înțelegerea nevoilor clienților noștri și pe consolidarea parteneriatelor cu furnizorii. Dincolo de cifre, Nordic Group, este și va continua să fie definit prin Responsabilitate, Integritate, Inovație, Adaptabilitate și Optimism”, a declarat Dan Nistor, General Manager Nordic Group.

În ultimii ani, Nordic Group a restructurat portofoliul de furnizori, a dezvoltat parteneriatele existente și a încheiat unele noi. În același timp, Grupul a făcut noi achiziții, deschizând magazine fizice și online, dar și Nordic Restaurants, creând astfel noi branduri. Planurile de viitor ale companiei vizează dezvoltări accelerate ale capacităților logistice, intrarea în noi piețe din regiune și nu numai, dar și lansarea de aplicații digitale care să permită accesarea unor noi segmente de clienți sau dezvoltarea altor sectoare.

Cu toate că putem bifa numeroase reușite în sfera de business, cea mai mare realizare din ultima perioadă a fost și este cu siguranță faptul că întreaga echipă a trecut cu bine prin încercările acestei pandemii și Nordic Group a rămas în continuare o companie solidă și dinamică pe piața din România. În cei cinci ani în care am ocupat funcția de General Manager al Nordic Group, compania a parcurs multiple etape, care ne-au transformat fundamental, fiind ghidați de două direcții strategice: evoluție și sustenabilitate. Dezvoltările accelerate prin care a trecut compania au adus și un plus de complexitate Grupului. Pentru a ne asigura că vom gestiona cu succes dezvoltarea companiei, pentru a aduce atât un plus semnificativ de eficiență și structură, dar și pentru a avea resursele necesare pentru viitoarele proiecte ale Nordic Group, am decis să aducem la conducere un om cu o vastă experiență și expertiză. Astfel, începând cu luna februarie, compania îl are ca General Manager pe Dan Nistor”, a anunțat Ciprian Moldoveanu.

În mandatul de General Manager al lui Ciprian Moldoveanu, compania a restructurat portofoliul de furnizori, pentru a crește sustenabilitatea, reducând gradul de dependență de un număr mic de furnizori și consolidarea unor parteneriate multianuale cu furnizori noi, cum sunt Meggle, Kotanyi etc. Creșterea a fost accelerată atât intensiv, prin dezvoltarea parteneriatelor existente în piață, cât și extensiv, prin noi parteneriate. Grupul a achiziționat Dupont Ingrediente și a deschis magazine fizice și online, precum și Nordic Restaurants, care operează în prezent trei branduri: Truff&Moi, Pastalicious și „flagshipul” Grupului, MOKI – Modern Kitchen. Grupul a creat și noi branduri, cum sunt Voilà sau El Maestro, prin care continuă să aducă pentru consumatorii români produse de cea mai înaltă calitate din Franța și Danemarca.

În 2021, Nordic a intrat și în categoria de Spirits&Wine, urmând filozofia de a aduce exclusiv produse premium prin dezvoltarea unor parteneriate cu jucători puternici, precum Amaro Montenegro Group – lideri în Italia, prin produse ca Vecchia Romagna, Amaro Montenegro și Select, Purity Distillery – care produce Connoisseur 51 Reserve Vodka, cea mai bine cotată vodcă potrivit Wine Enthusiast, dar și Navy Strength Organic Gin, cel mai bun gin din lume conform clasamentului ISC din 2020, Canard-Duchene – una din șampaniile cu cea mai îndelungată tradiție, încă de la 1868, sau Sir Edmond Gin – singurul gin din lume infuzat cu faimoasa vanilie de Bourbon.

În perioada pandemiei, care a accelerat trendul digitalizării, Nordic Group a implementat Nordic Customer Platform – un CRM & SFA bazat pe tehnologie SAP de ultimă generație. Investiția totală, de peste 500 000 euro, este un pas important în demersul de implementare a următoarelor proiecte digitale ale Grupului.

Despre Nordic Group

Nordic Group a fost înființat în anul 1991 și a ajuns astăzi la o cifră de afaceri de 55 milioane de euro si 400 de angajați. Grupul este format în prezent din patru companii de sine stătătoare:

  • Nordic Food: A luat naștere în anul 1994 și a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 48,2 milioane de euro și cu 230 angajati, 100 de branduri și 1945 de produse active în portofoliu.
  • Nordic Logistic: O companie înființată în urmă cu 19 ani, care a ajuns la o suprafață de depozitare de 12.000 de metri pătrați si 12.000 paleti. Nordic Logistic are o flotă de 80 de camioane de diverse capacități, cu temperatură controlată și două zone de temperatură. Logistic a avut în 2021 o cifră de afaceri de 6 milioane de euro și 160 de angajați.
  • Nordic Restaurants: Înființată în 2020, are o cifra de afaceri de 500.000 de euro și în prezent operează trei branduri: MOKI, Truff&Moi și Pastalicious. MOKI a luat naștere ca urmare a experienței de 30 de ani de ospitalitate a grupului Nordic. După deschiderea școlii Stephane Glacier, MOKI a venit ca un pas natural conceput să dea trendul în arta culinară din România.
  • Nordic Shops: Nordic Shops este compania care se ocupă atât de comercializarea produselor distribuite de Nordic Food în online, dar și prin intermediul unui shop situat în Calea Vitan 240A. În 2021, a avut o cifră de afaceri de 300.000 euro, a onorat 4.200 de comenzi și a vândut 15.118 produse.